Film ist för skriv!

Hoppsan.. fan vad dålig vi har blivit på att blogga.. nästan värre än förut :P
Nu har jag iaf massor att säga, elr ja väldigt mkt iaf! men innan så är de väldigt jobbigt att hålla på och skriva ^^ ledsen för de men de väldigt jobbigt ibland. Så jag fundar ibland på och filma ist och berätta men jag tänkte såhär. Efter om jag inte är ett fan av att skriva så får ni se film från Pelle träning och Tävling. För när jag rider annars är de inte lika roligt om de inte är ngt speciellt han har gjort elr jag :) Så de kommer bara bli sånt nu ist. Jag har fått asgrym kamera av fader och moder i studentpresent så tänkte köpa ett stativ så kommer jag filma varje gång jag rider på volten sen kommer den nog åka med när jag ska rida ut också :) Så jag slipper skriva men ni får samtidigt då se vad jag har gjort. Jag kommer ju skriva sen hur kände för ridpasset också :)
men iaf. Nu ska jag fixa filmerna åt er så lägger jag upp troligen tävlingsfilmen först :)
Puss så länge <3
Fan vad jag älskar dig Focus!<3 Även om du sparkar och biter mig så kommer jag alltid att gila dig!<3
Du är speciell och de gillar jag, jag tror på dig gubben!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0