sry:(((((((

Lessen att de har blivit sån sjuk dålig uppdatering men jag har ingen inspiration att hålla på att blogg och skriva långa inlägg.. Visst e d kul att berätta när man ridit om vad man gjort osv men oftast så orkar man bara inte ledsen för de men ni får ta de med nypa salt varken jag elr wilma är direkt för att blogga tror jag ^^ vi gör de mest för er som vill veta hur de går för oss osv. Men vi ger inte upp bloggen men de kommer inlägg när vi båda har orken bara så ni vet. De kan ta veckor innan och jag ber så mkt om ursäkt för de men tyvärr blir de så nu framöver :( Om ni vill kan ni alltid kolla in min egna som jag lägger upp låtar, bilder och annan media som jag vill dela med mig lite text men inte mkt alls ^^ ja här är den iaf :) Http://nattstad.se/fotonissen Puss o god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0