Så nice, men man hade ju inte dött om..

... Fe hade vart mer sool!! Jahaja jag ligger ute på altanen och soooolar:) så sjukt skönt!! Hade tänkt att ta en dusch och inpackning och allt sånt där nice stuff man inte man har tid med på vanliga dagar, men eftersom jag mådde bajs i morse så kände jag bara att åka till skolan och skrika på folk där, inte skulle göra sjukdommen bättre direkt!!! Men jag lyssnar på goo musik och chillar med livet typ:) hajar ni?!
Eftersom mina föredrar blir nojjiga när jag är sjuk, får jag inte åka till stallet när jag inte har vart i stallet..' men jag får en hästfri dag, jobbigt!!!* haha aa duvet! Nej men nu försvann solen och det blev kallt!?!? Hallå?? GUD GE TILLBAKA SOLEN!!!:( men jaja fårse om den vill komma rillbaka...:/
"Gonna live life till I die"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0