:)

Slänger in ett jätte kort. kl är super mkt.. måste ju upp tidigt i morron så man hinner bli klar i morgon tills studenten ^^
Tänkte bara skriva då att igår körde ja en väldigt bra övning. jag ställde hinder på medelinjen så man vände rätt upp. Först en bom sen ett kryss efter ungefär 2.5 sen ett räcke efter 5.5 m. Han va duktig, fin i början och lite i mitten var han konstig men sen på slutet blev han bra igen så jag va väldigt nöjd med honom i går :)
Sen i dag va jag inte riktigt lika nöjd men jag har gått och väntat typ på att de kommer gå dåligt nån gång för han har varit så himla fin 2 veckor i rad och de går alltid nedåt på ngt sätt så :P
Körde två varv på slingan och sen upp på slingan och gick upp mellan två hus så jag slapp gå tillbaka hela rakan och ja som sagt han va lite för stark idag och vill inte riktigt ibland men ibland var han jätte fin så de gick lite upp och ner men jag var väl nöjd i guess :P

Jaa nu får ni inge mer ^^ måste sooova.. hehe
PUSS :)
I morron får han stå då så klart och i morron blir de ingen skrivning så ni vet :)
Får bli en gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0