Baaaad neews :(

Hejsan alla underbara läsare som inte gett upp på hos och följt oss även fast vi knappt har lagt upp ngt på senaste tiden och vi är så glada!!<3 Tusen tack
Men tyvärr så måste jag meddela att denna blogg kommer läggas ner.. :(
Nej vi är inte ovänner, vi är lika bra vänner :) Men vi känner att de är inge kul, vi vill ha kul när vi bloggar inte känna hos tvingade :P hoppas ni förstår.
Wilma får själv slänga in ngt inlägg om hur hon kommer gå till vägen och om hur man kan följa henne :)
Bloggen kommer vara kvar men de kommer inte komma ett ända inlägg dårrå utom detta och wilmas ;)
Jag har ingen speciell blogg som man kan följa mig om jag inte återupptar Nickes blogg. Får se :)
Men annars om ni vill se roliga filmer elr hitta nya låtar samt läsa ibland vad jag tycker om vissa saker men de är mer Media än texter :)
Blogg: http://nattstad.se/fotonissen
Där bloggar jag väldigt ofta och mkt :)
Om jag återtar Nicke´s blogg så slänger jag in ett inlägg här om ni vill veta :)
Iaf, Tusen tack igen och nu tackar vi för hos på denna blogg iaf :)
Puss och hoppas ni ändå fortsätter att följa oss fast vi "går olika vägar" :)
Hejsan alla underbara läsare som inte gett upp på hos och följt oss även fast vi knappt har lagt upp ngt på senaste tiden och vi är så glada!!<3 Tusen tack
Men tyvärr så måste jag meddela att denna blogg kommer läggas ner.. :(
Nej vi är inte ovänner, vi är lika bra vänner :) Men vi känner att de är inge kul, vi vill ha kul när vi bloggar inte känna hos tvingade :P hoppas ni förstår.
Wilma får själv slänga in ngt inlägg om hur hon kommer gå till vägen och om hur man kan följa henne :)
Bloggen kommer vara kvar men de kommer inte komma ett ända inlägg dårrå utom detta och wilmas ;)
Jag har ingen speciell blogg som man kan följa mig om jag inte återupptar Nickes blogg. Får se :)
Men annars om ni vill se roliga filmer elr hitta nya låtar samt läsa ibland vad jag tycker om vissa saker men de är mer Media än texter :)
Blogg: http://nattstad.se/fotonissen
Där bloggar jag väldigt ofta och mkt :)
Om jag återtar Nicke´s blogg så slänger jag in ett inlägg här om ni vill veta :)
Iaf, Tusen tack igen och nu tackar vi för hos på denna blogg iaf :)
Puss och hoppas ni ändå fortsätter att följa oss fast vi "går olika vägar" :)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Awi, inte ens om vi läsare börjar komentera mer? :o :(

2012-06-04 @ 21:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0