hoppning på högnivå:-)

Hej hoppas ni har haft en bra dag :) det har iaf jag!!
Idag blev de lektion för helena och satan vad bra de gick vi har inte hoppat på väldigt länge så vi fick kämpa på riktigt ordentligt elr jag fick de ^^  haha men han var ändå rätt sammarbetsvillig fast ändå vill han inte riktigt men de förstår jag som han fick Jobba idag!! fick verkligen till honom idag med galopperna, super duktig. vi kom också över ett väldigt stort steg idag också. vi hoppade oxer som högst 110 och de är verkligen grymt kände varje rörelse han gjorde när han skulle hoppa och under språnget, va som att vi stanna upp. verkligen grymt!! men de stora steget vi tog idag var att hoppa ett typ "tomt" räcke som låg på högst 95. oj vad nervo jag var, men jag tvingade mig själv och då kom vi över jättebra han var så grym idag helt otrolig. längtar som fan till runsten på fredag :D
I morgon blir de en skritt ritt och sen klippa och fixa honom så han är fin i mann och allt. det blir väl en tripp till lillhästen också och köpa glansspray och förmodligen mat. jag väntar tålmodigt på mitt höökspaket som jag beställt och även de jag ska få av helena :D
Taack så mkt Helena du är så jävla grym!!!!
nu är de bäst jag sova, god natt på er och hoppas ni får en trevlig dag i morgon :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0