Idiot bakom ratten, nära påkörning..

hejsan, skrittur som sluta i bråk och sura miner och då menar jag inte mot nicke..
jag: HAAAAAAALLLLLÅÅÅÅÅÅÅ, J**LA PUUUCKAO!! (skrek så högt att hundarna började skälla
fortsätter som vanligt ändå, kommer sen en bil bakom och kör om, sen stannar lite framår. Ut kliver en "herre" kan jag väl sägs för att vara snäll..
han: hej
Jag: "ehh" hej
han: vilka fina ord du kan
(nu fattade jag att de var han jag skrek åt)
jag: mm jag tack jag vet
han: stanna så jag får prata med dig
jag: nej, jag vill inte prata med såna som dig
(fortsätter gå hela tiden)
han: du behövde ju inte säga pucko
jag: nej vad skulle jag säga då, idiot?!
han: men jag såg inte dig
jag: vadå hade jag för lite reflexer eller?
han: nej..
jag: nej dåså, kanske du ska hålla koll mer på vägen då..
han: jag är inte rädd för dig
då tänkte jag för mig själv, nänä så de är därför du säger så då, idiot..
jag tänkte vända med hade inge spö så ville inte riskera att han skulle göra illa nicke..

De stora hela var alltså att jag och nicke gick i en kurva och så kom den idioten i minst 40-50 km/h i innekuvan!!!
Han var sjukt nära på att köra på mig och nicke. Jag var så ARG!!
Hela jag skakade så jag är väldigt göad att ajgi nte vände..

Låtr lite roligt när man läser de men just då oj oj vad arg jag blev!!!
Han var säkert inte rädd för mig men för nicke var han iaf rädd för..

Men vi klara oss iaf som tur var :)
Nu ska jag käka annars var nicke duktig, skrittade ju bara som sagt men de var mysigt :)
Puss<33
(kolla inte min sits elr händer, inte så bra ^^)
Min älskade vackra älskling!<3

Kommentarer
Postat av: Eva

Ajabaja inte rida utan hjälm ingen bra förebild för andra tänk på det.

2012-01-13 @ 09:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0