tävling, uteritt o valla

tjosan hoppsan. hoppas ni har haft en bra helg, det har jag iaf:)
i fredags så var de tävling och nicke var supeeeeeeer duktigt!!!! jag är bara arg på mig själv att jag inte kan tänka.. jag gick försent så fick stressa som faaan.. Men nicke vägrade inte en enda gång, han tänkte väl men han gjorde de aldrig. var på honom på rätt ställen så de gick jättebra!! fick 4 fel i båda omgångarna men de gjorde mig inget elr asså jag var ju besviken men mest på mig själv. hade jag inte stressat hade vi kunna gå felfritt på första försöket som är mitt mål. men som sagt han hoppade på riktigt bra ändå med tanke på situationen, han galopphoppade allt också även fast de vart mkt flängridning. mkt nöjd ändå trotts allt :):) andra omgången nudda jag jätte lätt på bommen och ändå åkte den ner så de var lite surt. vi kom mkt fel på hindrena också och ändå hoppade han som inget:D
i lördag blev de två relativt lugna varv på slingan. pigg men ändå lite trött och de förstår man ju. duktig var han iaf. red på hacket och barbackagjord så fått trevlig träningsvärk^^
igår fick han stå för då var de trippelstart på valla, de var väldigt kul och hästarna gjorde bra ifrån sig med tanke på vilket lopp de hade osv. fast woody kunde hs vunnit men så blev de inte för en idiot fick honom att börja galoppera.. haha han fick böter för de :D men woody kom snabbt tillbaka så han kom 3:a iaf :D
jaa finns inte mkt mer.. idag är de skola så ska dra dit en stund nu. hoppas ni får en bra dag
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0