Snart öööver.. -.-

FAN vad jag hatar stalltjänst.. De s*ger verkligen elefant.. Så jävla less på de och allt annat..
UTOM min älskade bebis Nickelback!<3 Solen och ljuset i mitt liv och hjärta!!<3
Jaa nu är de då fredag och ja de har väl varit helt okej men inte roligt alls ändå. Nu är de lördag, söndag och måndag morgon kvar. Längtar INTE!!
Fyy fann vad jag hatar de verkligen -.- Men jag ska ha mitt betyg så vad som än händer tänker jag gå dit!
Idag därimot så drar jag hem, jag pallar inte längre. Har ÅNGEST på HÖÖÖÖG nivå!!! Sen hemlängtan förmodligen.. Länge sen jag var hemifrån ^^
Men jaa de ska bli riktigt skönt att få komma hem och sova i sen egna säg verkligen! Kanske de känns bättre med Nicke också att jag vet att jag alltid har honom där!
De har varit väldigt jobbigt med just de också. Jag har ju varit hos honom varje dag men jag mår så sjukt dåligt att inte få komma till honom direkt när jag slutar och han måste gå in i sin omockade box. Mår sjukt dåligt av e verkligen!! :'(

Så när jag kommer till min ängel igen är mitt brustna hjärta helt! :)
Jag var ju på pelle träning i onsdags men berättar mer senare. Men kan avslöja en sak, MKT BERÖM!!
Sen igår red jag Bitchen(Hawkie) Det gick bra, elr red och red gjorde jag väl inte men jag "läxa" upp henne :) Alltså presentera brommsen för henne som hon inte vill använda när Wilma rider ^^ Men med mig pallar hon inte göra dumheter ;) Väldigt kort passa såklart :)
Sen i morron är de tävling igen :D:D:D Denna gång runsten och jag är SJUKT taggad och jag ska satsa som fan alltså att bli felfri på första^^ hihi

Sen i detta inlägg vill jag också ägna ett STORT Tack till min älskade far som ställer upp för mig alltid! Han kommer gå upp halv 6 på morgonen för min skull och skjutsa hit mig plus vara med på tävlingen!! Älskar dig pappa!!<3
Sen åker mamma till värmland och träffar syrran imorron så bra att jag åker hem idag så jag hinner träffa henne innan hon åker =) Älskar dig mamma!!
Älskar dig och saknar dig med min älskade och gosiga Vovve Dixie!<<3<3
 Även om jag och mina föräldrar inte alltid är på samma sida så älskar jag dom ändå<3<3<3
Sen tack till alla andra som tror på mig och även Nicke!<3
(Första tävlingen på Runsten med Nicke, TOTAL VÄGRING)
Detta språng tog han efter ungefär 5-8 vägringar.. Då var han riktigt dum, den hoppningen innan tävlingen hoppa jag en meter och han klara inte hoppa 60 på runsten för de var läskigt -.- ;)


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag förstår faktiskt inte varför du censurerar ordet suger? Det finns inget ord i sammanhanget som tyder på att det skulle vara ett fult ord. Om du menade att "det suger elefant kuk" eller d.y.l. ska man censurera ordet kuk, inte ordet suger. Skulle du kunna förklara detta?

2012-02-02 @ 14:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0