slingan

hejsan, tidigt dag i morgon så jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg :)
Idag blev de en hård träningstur på slingan med Nicke, han fick jobba på riktigt bra. jag var helt dygnsur och tom andfådd hahaha såå hårt fick jag kämpa med honom. han vill inte riktigt som jag vill, alltså han vill inte gå rätt. så fick kämpa som ett djur verkligen!! hahaha men de är bra då fick jag honom där jag ville iaf. körde på hacket idag och gick väldigt bra. i morgon blir de volten ett lugnt pass, är nog rätt halt där. men i morgon blir de bett. kanske rider ut igen ungefär samma som denna gång gast bett och sporrar, han ville inte riktigt lyssna på skänkeln så han ska väckas lite så jag slipper ha de senn igen iaf ute.
två varv blev d idag i bara trav, de var lite snöigt och ville inte riskerna ngt :) förmodligen bli de nog samma som jag sa, de är väääldigt halt faktiskt på volten.. såå typiskt.
men nu måste jag sova natti och sov gott med er, hoppas ni haft en bra måndag :)
poss o kjam:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0