Skrittur, bildbomb =)

Hellu, hoppas allt är bra med er och att ni har haft en härlig nyårsafton och inte skjutit några raketer^^  hehe
 Men gärna lyktor som vi gjorde, de blev så fiint!! :)

Dagens ritt blev en lugn och härlig skrittur runt travslingan de var skönt att bara få komma ut utan att jobba. Tror Nicke tyckte de också. Kunde sitta och halvsova typ för de var så mysigt. Han är så duktig :)
Sen fick han för sig att slutet av slingan hade de varit för lugnt så först tänkte han börja trava i en backa men jag stoppa honom och sen från ingen stans så bara hoppade han till men sen fortsatte han som inget, så jag har ingen anning om vad han hörde eller gjorde ^^

Igår blev de en tur på volten utan bommar denna gång och med hacket, gick bra till och från. Men helheten var väl bra tycker jag. Han var lite vresig och vill inte riktigt som jag men jag förstår honom eftersom jag kräver så mkt att ha måste gå rätt så han håller bättre. Fast den iden gillar inte han, men de skiter jag i^^ jag vill ha min häst längre och komma upp till 1m hoppning iaf och då behövs rättridning :)
Sen håller vi på och lägger in körning nu igen också, körde tre varv i 30-35km/h med Helena och Hasse de var väldigt roltigt. Nicke tycker de var väldigt roltigt :) När jag kom tillbax hade han 65 i puls så de var vääääldigt bra :D Bra kondis!! :D

Sen har vi fått en jätte trevlig kommentar:D :

Själklart kan vi göra en bildbomb på hästarna :D
Jag kan ju börja så får wilma göra de så fort hon kommer in på bloggen ^^
Tack så mkt för kommentaren och hoppas du fortsätter förlja hos genom vår utveckling med våra hästar =)

Ja de var väl allt för dig :) Hoppas ni får en bra sista vecka innan skolan..
Kram!<3

//D

Måste bara visa er, hitta ett sjukt fint halvblod!! :D
Eller vad säger ni?
Hade jag haft de pengar så hade jag lätt köpt den :D



Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tycker att ni ska börja med Hiss och Diss igen!! Den gillade jag:D Grym blogg!

2012-01-05 @ 22:19:28
URL: http://deniceowilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0