piiiiigg pojke!!!

Hejsan svejsan :)
Äntligen freeedag!! Fredag den 13 är de också, hoppas ni inte haft allt för mkt otur ^^
Själv har jag inte haft ngt otur alls typ, har ju hållt på att halka men inte bilvit ngt som tur var. men 13 är ju tur nummer och när de är fredag och så blir de ju ännu bättre ::D
Idag blev de en väldigt lugn tur på volten men han fick ändå jobba lite, hela volten var bara is typ. Han har ju broddar (mkt) men vill inte riskera så de blev en mest skritt på hacket men även lite övergångar till trav. Körde lite ridvägar, halter, fram o bakdelsvändningar och att han skulle bli gummiboll :) Han är på mkt god väg, super duktig! även om jag bara skritta så tyckte han de var lite jobbigt ändå så ja ni kan ju tänka er ;)
haha men i överlag var han mkt duktig. Dock är han väldigt pigg nu när han fått ta de lungt i två dagar så han ville ställa sig många ggr på bakbenen men de fick han inte ^^ tänkte göra lite på slutet men han halka undan en gång när han tänkte och sen höll han på väldigt mkt så tänkte att de var ingen bra ide ^^

Sen har jag fått en väldigt bra kommentar som jag ville svara på :)


Svar: Du har helt rätt Eva, jag tänkte inte på att jag var barhuvad och de är en bild från i sommars rider aldrig utan hjälm mer. Självklart ska jag tänka på de i fortsättningen att gömma ifall de är nån gammal bild utan hjälm som jag gärna vill läga upp :) :)

Jaa de var väl allt för i dag tror jag, i morron blir de körning de ska bli mkt spännande och roligt att han ska få jobba lite med tanke på att han var så pigg ^^ hoppas han bara inte bockar elr ngt ^^

Natti på er och hoppas ni får en bra helg. Ska försöka lägga ut så mkt jag kan :)
(idag blir de en gammalgoding, älskar mest! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0