Massa saker :):)

Heejsaan :):)

Nu har jag varit dum igen :( Förlåt..
Jag som tyckte att jag blivit bättre på att blogga men jag ångrar mig mkt asså.. -.-
fast denna vecka blir de väl mer iaf. För denna vecka kommer jag spendera i stallet heeeeela veckan.. Snark jag avskyr att ha stalltjänst i skolan, de är de tråkigaste som finns. Men jag måste få betyg i de såå jag får stå ut. Har iaf min kompis som sällskap de är tur annars hade jag inte pallat. jag har värsta ångesten..


Jaa iaf som Wilma har berättat lite innan så var jag på tävling i lördags och ja de gick väl inte de bästa, jag brukar hitta ngt bra också men denna gång hitta jag fan inget bra.. Framridningen var den som var bra i såna fall. Sen att han hoppade sitt "favo"hinder, ett rött hinder med ett vitkors på en duk. Han avskyde den förra gången vi var på södertrön men denna gång så hoppa han iaf.
Visst jag gick ju felfritt i 70 men när gjorde jag inte de typ :P nej men asså visst jag gick felfritt men de var inte vackert och sen skulle jag hoppa ett frivilligt hinder och de var då vattenmattan. Han vägra som vanligt och jag höll på att ramla av haha hängde på halsen men jag höll mig kvar och sa till mig själv att nej jag vill inte ramla av så kom jag av ^^ de lät jätte roltigt. Ni ska få se massa filmer sen :) bara den vill läggas upp nån nångång :P
Men ja en galen häst och en trött ryttare är inte en bra kombi. haha men jag tar igen på runsten på lördag då jävlar!! :D
Längtar och jag ska kämpa skiten ur mig själv ;) haha

I går blev de tv varv på slingan, super mysigt var de. Nylagd snö typ så de lät inget, var jätte suktad så de blev en galopp^^ hihi

Idag blev de två intervaller och han tyckte de var mkt kul när han förstog vad han skulle göra ^^ hihi de var jätte roligt tycker jag med. Synd att jag inte kan ha honom är på berga för jag menar berga har allt. Ridhus, volt, raka och slinga. Super men grisen klarar inte att stå i spilta :/ sen vill jag inte ha honom där heller..

men men bästa pappa kommer och hämtar mig och kör i stallet så jag får vara med honom iaf annars hade jag dött^^ Känner redan nu att jag saknar honom fast de inte är konstigare än att jag skulle sovit hemma ^^

jaja nu ska jag hitta på ngt. Rita kanske, sen ska vi handla lite candy här :)

Ha de bra så skriver jag i morron med
natti!<3

//D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0