Jag ska leva efter det här!!!

What dosen't kill you makes you stronger,
Stand a little taller.
Dosen't mean i'm lonely when i'm alone..!!!


Med de menar jag att jag ska sluta vara rädd för allt som kan komma i vägen för mej,
Jag mejar ner ALLT OCH ALLA såå..
Det e upp till andra som finns omkring mej om dom vill vara mitt stöd elr om dom vill bli nerplogade..
Jag har inte gjort någonting i dag ..
typ första dagen i skolan och ska plugga lite nu och så ska jag dra upp till stallet när mamma kommer hem..

Jag kommer nog att forts med dåliga uppdat. men de e för att om man har 2 hästar och den ena har halkat och stukat sej och den andra har vinter vila, finns det inte dirren mycke att skriva om...

men nu fick ni en uppdat. !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0