F & F + BM ...

HAHAHAHA!!!
aa.. det kommer bli kul ochh se när faan de försvinner?


Jag kollade på Fast and Furiuos i går sen tog jag datan och såg Bridesmades
ÄÄÄÄlaska dom asså :P

Men e fortf deppi men jag får rycka upp mej, jag ska dra till stallet och fixa ALLT och lite till..
Men jag ska kolla runt lite och fråga mamma sneeelt om jag kan få beställa från hööööööks :)
HOPPAS!!!
men vi hadde typ en "uppvisningsmogrik" men vi satt typ på en bänk i typ 2 timmar..
Jag orkar inte ...

juste såg THE TRIUMPH!!!

den fick mej att typ dööö...
jag höll på att börja gråååååååååååta men nej det gör inte jaag :)
Men ska hitta på ngt nu :)



Denna bild betyder mer än mest..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0