Dag ett, morgon över!

Shulullulu :)

Då var första morgonen på Berga över, skönt. Nu har jag lärt mig att jag inte kommer klaga på Nicke längre gällade mockning SATAN säger jag bara.. Vilken gris till häst jag har iaf en av dom jag har som passhästar.. Hon är tom jobbigare att ocka till än Lina som en heter och hon har Halm.
Min passhästar heter Lina, Weltina och Rosen :) Jag tog alla ston elr ja inte ett. Men iaf. Och de är weltina som är så grisig.. elr inte grisig men sjukt jobbig att mocka till.. Men jag kämpade mig igenom^^ jag trodde att Lina som står på halm skulle vara jobbigaste men de var hon INTE så jag kommer börja med Weltiana hädanefter så jag slipper henne sen ^^ haha
Jaa finns inte så mkt att säga. Allt gick bra annars men de var ett tag sen man gjorde detta. Snart är de dags för skola.. Börjar med svenska och sen har jag djursjukvård efter lunchen så två lektioner de är lagom. Så de blir väl att plugga lite medans man väntar :) Det är ändå rätt skönt att ha ett rum att sitta i medans man väntar på lektionerna och få sitta vid sin egna data ^^ Den får åka med på lektionerna också. Den förtjänar de ;)
Får se lite sen vad som kommer upp och vad jag orkar skiva. Senare i kväll typ halv 5 drar jag till Nicke och ska rida och fixa åt honom :)
Idag blir de en lugn tur för honom, för på Onsdag är de (Trumvirveeeeeeeel)
PELLLLLLLLEEE!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D
jag har längtat så SJUKT mkt!! Jag behöver en riktig genomkörare och Nicke också!! Sen är de runsten på lördag också GRYMT!!<3

Hoppas Helena kan följa med på båda :D

Men nu ska jag avsluta, skiver lite stunt snart^^
Juste! De kommer ne blidbomb snarast. Kanske idag tom. måste bara välja ut lite bilder har så mååånga men ändå lite ^^ hihih
Ha de bra i skolan sen alla elr vad nu nu gör :) Ha en bra dag iaf

Puss<3
(Hooopp ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0