astaggad till tävling!!

TÄVLING TÄVLING!! :D
På lördag blir de tävling på Södertörn, 70 o 80 :D
Sen lördagen efter blir de 80 Runsten :D
Nu hoppas jag på två felfria så har jag bara en kvar så kanske vi går upp till 90 spännande :D

Längtar som fan och astaggad!!

Annars så körde jag Nicke i går och han gick väldigt bra!! Han tyckte de var mkt roligt och sprang som en galning :D MKT pigg!!! :D
Han älskar att bli körd och jag tycker också de är såååå kul att köra också :D suuper!!
Körde med Helena och Chippen ^^ 3 varv i lagomt 30-40 tempo

Idag blev de travtävling på Solvalla för G.K. InFocus och Woody hoyt! Dubbel 5:or. Duktiga ponnisar som dog lite på slutet men kämpade väldigt bra!! :D
Så Nicke fick vila ^^
Om underlaget funkar så blir de en tur på volten annars får han ridas ut och kämpa på där

Men nu börjar kl dra iväg, skooola..... snark!!
Ja god natt och hoppas ni haft en bra helg :)
Puss<3
(Ska försöka fixa med filmerna från alla tävlingar så kommer de upp här så fort jag kan + pelleträning och massa annat. Bildbomb kommer också men inte idag ^^)
Älskade Shampiz!! Gud vad jag saknar dig och att sitta på din rygg!!<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0