10.45-19.30

Japp, det var tiden jag i stallet.. Med de vill jag säga HEEELA dagen :)
Under tiden jag va där fixade jag:
*Mocka 2-boxar
*Spånat 2-boxar
*Packa 2-hönät
*Packat 9-höpåsar
*Fixat insläpps-maten
*Fixat automaterna
*Städat hö-boxen
*Skrittat Curry
*Lindat Curry och Chippen
*Smörjt 2-träns, martingalen, mina Tretorn, sadelgjorden och Hoppsadeln
*Friserat Hawkie
*Behandlat Curry
Jag vet inte om jag har gjort ngt mer?
Inte vad jag kommer ihåg..
Men curry har stukat sin höger bak så...
De e inte kul att ha 2 hästar man inte kan göra så jäätte mycke med.. Promenader och pyssel :)
Men det är skönt att chilla lite och ponnysarna kan rensa skallen lite :)
Jag har ganska tråkigt just nu så jag tror jag ska messa med ngn men.. :)
Vi ses i morron :)
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Svennis&Bea

Jätte fin blogg!

Följa varandra på bloglovin? :D

http://www.bloglovin.com/sv/blog/1905712/bea-svennis

2012-01-07 @ 11:19:13
URL: http://hoppsadel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0