mkt på än gång

hejsan, jaa sist jag skrev var jag ju inte på de bästa humöret.. De blev lite ändra ändå, men ni ska förstå att just när jag skrev de så var de inte bara för att utan så illa var de verkligen.. Men nu har de blivit bättre faktiskt, Nicke jobbar på helt okej, men ja vi får ju bygga upp lite mer nu.
Sen måste jag berätta att denna hoppryttare(jag) vann just dressyren på skolan jag är så sjukt solt över mig själv lite men mest hästen jag hade. Hon är så sjukt fin och duktig!!! jag önskar verkligen att jag fick henne för jag vet vilken jäkla kapacitet hon har även i hoppningen. Såå henne skulle jag lätt köpa från skolan. Fick 186 poäng :D Super!!
Sen idag fick jag reda på ngt gällade nicke som gjorde mig så ARG på honom. De va inget att han inte lyssna och bla bla när jag red. utan han är så fruktansvärt otacksam när man försker göra ngt för honom, så idag sket jag i att rida, för jag var så arg att jag visste att de kunde gå ut över honom och de ville jag inte även om de va honom jag va arg på.. :( Pallar inte skriva vrf för de behöver inte alla veta, men va dum iaf.. Super besviken på honom..

Men i morron ska jag rida på volten och köra en genomkörare.. Alltså göra honom mjuk och sånt. Sen ska jag kolla om Helena har lust att hänga med till Berga och hålla hopplektion för de är så stort och najz där så de skulle vara kul och eftersom jag går där får jag ju rida gratis i ridhuset även om jag inte har hästen där. riktigt najz!! :D

Ja juste sen måste jag få skryta lite till hihi (sry)
Ja fick MVG i ridning :D:D Åhh vad glad jag blev så sjukt roligt. de va inte många som fick så är väldigt nööjd!!
De va sista gången ja red på bergas hästar så jag är super glad att de gick bra med båda ritterna även fast jag fick 8 fel i hoppningen men de va andra gången jag red den där hästen och han va rätt lätt men ändå svår och liiiten ^^
men jag är nöjd och de va kul att testa olika hästar :)
Min häst som jag fick i hoppningen hade typ aldrig hoppat så han och jag gjorde stoooora framgångar!! Han klarade inte ens att hoppa sockerbitar först sen tredje sista gången hopapde vi trippelbar(lågt) och sen hoppade vi oxer och räcke på 70-80 cm Han va super duktig!! Men så fruktasvärt SEG och ingen reaktion på skänkeln typ. Så jag kände att jag vill inte ha honom i hoppningen men de hade nog gått bättre om jag haft honom faktiskt han är sjukt stor och väldigt dressyrig. Ja eftersom den inte hade hoppat ^^
Så den hästen jag hade sen på hopprovet var första gången jag hoppade honom och dan innan va första gången jag provred honom lite kort på slutet av ett hoppass:P

Men super nöjd över dessa veckor och min fina dressyrhäst va sjukt fin varje dag elr ja ngt mot slutet fick hon nog träningsverk så vart lite vrång men släppte som tur var när jag väl skulle rida programmet så lyssna på allt även om formen kanske inte var bäst! Men super nöjd ändå :):):)

Nu ska jag fortsätta kolla på letsdance och heja på pär-ola!! :D GLÖÖM INTE RÖSTA!! :D:D:D

Hej då!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0