strunt inlägg:P

Tjosan, jaa vad ska vi prata om idag hmm vet inte haha
De som finns är väl att Nicke är super fin nu han jobbar på bara mer och mer!
Idag va han lite vrång men tror de kan vara träningsvärk elr så vill han inte riktigt jobba mer fast jag vill hihi Men jag fick honom att jobba ändå ;) Jag ger mig inte i första taget hihi
I morgon blir de volten för måste jobba igenom honom känner jag, han är lite kräsen på att jobba när man rider ut :P Som jag då gjorde idag. Fast i går var han jätteduktig ute  :):)Fast han var lite mer fri. fast däremot fick jag inte stopp på honom när de kom en häst men men de gick tillslut :P haha han ÄLSKAR att springa och jag tror att han gillar livet just nu ändå :):)
Hmm vad mer, Jaa kan väl berätta att jag snart tar STUDENTEN!!!
11maj så smäller de!!! längtar så mkt, skulle vilja ha skolpapper just då och sen bara kasta upp dom i luften elr BRÄÄÄÄNNA :D:D hahaha!!
jaja Men de ska bli skönt att slippa skola.. trodde aldrig att den dagen skulle komma haha
Fast då så har jag ju inge sommarlov nu då -.- för nu är de jobb som gäller och jag ska söka järnet, vill inte bli en sängliggare.. blir så fel i kroppen då. Så, fast jag ska sommarjobba med pappa i typ 4-5 veckor iaf så har jag ngt iaf :)
Vilket tråkigt inlägg men jag kom inte på ngt mer att skriva.. :P
Jag ska se om de vill lägga upp min bilder men jag såg att de flesta va över 8 MB och då gårre ju inte.. men ska se vad jag kan göra :):)
Annars får jag skaffa en fotosida som ni går gå in på om ni vill se många fler bilder som inte kan komma upp här hehe
Jaja nu får vi se vad som blir kvar av fredag.. apro på de, jag tänkte inte ens på att de va helg jag trodde att jag skulle till skolan i morron -.- Och NEJ jag gillar inte skolan så mkt bara de att min hjärna håller på och räknar ner till avfyring och de e inte långt kvar nu:P
Så jag har ingen anning om vad de är för dag längre, elr jo dag hänger jag med lite så där men datum och sånt hänger jag inte alls med :P haha
GOD NATT haha <3 nu e de slut pratat om strunt ^^
(Nicke's utveckling, muskling) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0