Mobilblogg, förvänta er stavfel.

Jag blir så trött på vissa människor!!! Jag får utbrott på alla dessa idioter som dyker upp överallt!!!!!! Men jag ska inte bry mig... Elr jo de ska jag men inte bli irriterad mer bry mig så att jag skrattar at dom! Jag får dom sakerna du drömmer om och ändå måste du försöka trycka ner mig.? Mog1 beteende! Jag skoter i de sa länge du håller dig borta från *han, mina hästar och min familj* så kommer ingen till skada, jag kommer dock slå in pannbenet på dig om du Forts.. FYI! Men sen blir jag arg pga att min hjärna inte funkar som jag vill att den ska!!! Den lyssnar lixom inte på mig! Elr mitt hjarta heller för dej delen, vill inte gilla honom. Han är rent ut sagt dum i huvudet mrn ändå gör jag typ de.. asså svårt att förklara när man inte har vårt där själv elr satt de med Sina egna ögon elr sitt eget hjärta.. skit svart att föreställa sig att någon kan såra någon annans inre känslor.. låter lixom fel!, men va vet jag, jag är väl bara en liten flicka på 13 är som är för liten för sånt här?! Om ändå, om man fick vara barn igen!!! Fast dax skulle jag ju ijte ha haft Hawkie elr kanske inte ens Curry.. okej jag vill va 13 fast med vänner och sånt shit som kan beete sig normalt?!?!?! Är de för mycke begärt? Helt ärligt blir jag alderless snurrig i huvudet av att bara tänka så har... menmen vad ska man säga till en kille som han, efterblivet Gullig och kan bli värsta idioten på 1 millisekund... Aja ska sova nu, SWEET DREAMS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0