Långfredag!

Hej, nu ska jag berätta om min dag :)
Jag kommer upp till stallet och mockar åt hawkie  (den lättaste, curry är som en gris :))
Mamma va snäll och mockade åt Curry :* på henne!
Jag tog in och fixade Hawkie, sen tog vi ut och fotta henne..Sen tog vi in Curry och gjorde iårdning honom, Sen fotta vi honom med :)
Sen tog vi ut båda och fottade dom tsm ;)
Senare kom Gurra och skulle sko Hawkie! FINALLY, nej men man kännde att hon behövde skos :)
Då tog jag ut Curry och fixade honom och drog ut ett varv på slingan, eftersom att han gick 3 varv i går så fick han bli av med mjölksyran i dag :) När jag red lyssnade jag på dom HÄR, HÄR och HÄR, jag vet att det är Justin Bieber men låten är FAKTISKT bra! :) På vägen hem gick min lilla pålle i BRA form!!! Gilla om jag höll på att döö?!? OMFG va fin han va!!! ville typ inte sluta rida!!!
Sen när jag kom tillbaka fixade jag Hawkie och drog ut på volten.. Hade Curry's bett, ett Nova-Bett.
AAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDD
vilken ponny säger jah bara..HON VA SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR FIIIN!!! ojoj!?!?!
AA shiet vilken dag jag har haft!! synd att de va snöstorm, men DET BRYR JAG MEJ INTE OM!!!!!!!!
(Fick jag va med oxå :D)
(Han ser risig ut på bilden men han ser inte riktigt ut så! :))
/Wilma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0