GRYMT!!!<3

Hoppsan, jag skulle ju ge er ett till inlägg^^ jag måste ha glömt att jag skulle skriva ett till dirket. Kan ha hänt att jag somna man vet aldrig hihi ;)
Jaja nu ska jag väl berätta hmm, vad skulle jag säga.. fan vad jag är glömsk -.-
Jaa juste, var tvungen att kolla vad jag skrev sista. Jaa sen dagen efter att jag hade kört 2.5 avstånd. Red jag bort mot dåntorp och körde ett ordentligt dressyrpass ute. Han va väldigt fin men blev lite vrng ibland för att han inte ville så trampa på sig själv två ggr.. men nu är de jätte fint :)
Men annars var han väldigt duktig. Sen i tisdags så var jag och Helena på berga och hon höll lektion för mig. Jag säger bara WOW!! Han var som att rida på pegasus, vi bara flög över hindrena de var lixom inte så att han behövde kämpa för att komma över utan de vara flöt på som jaa jag vet inte och jag är så överlycklig att vi gjorde de för att jag hade ärligt aldrig trott att vi skulle hoppa så högt igen men nu ja nu är vi där och jag är så jäkla nöjd i hela kroppen att jag vågat och att de vara flöt på så där :D:D Ni ska får se mamma filmade och jag har kunna lagt upp den på fb iaf så ni får se via den om de funkar och de hoppas jag.
Just de som kom med på film gick de jättebra men gången innan som egentligen skulle kommit på film men ja de blev lite fel den asså jag trodde inte på att de var jag som satt på hans rygg och hoppade så där ååååh!!<3<3
Vi hoppade en bana på 4 hinder liggandes på 1m !!!! Så sjukt!! :D:D:D helena bara höjde och höjde och de var så grymt, hon sa inget heller utan jag bara hoppade och jag är väldigt glad att hon inte sa ngt!! Fy satan!! ordlös, obeskrivligt är de också vilken känsla jag har just nu!! SJUKT är de ordet jag får ut som besktivning!!<3<3<3
Film:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150671968418751
Jaa sen idag då så körde jag tre varv på slingan och oj säger jag bara vilka spagettiben jag fick xD Slinga är ju på circka 2.5 km och jag körde först i uppvärmningstrav blandat med ökad trav sen körde jag ett var i galopp hela varvet (de är upp och nerförsbackar men de tog han riktigt bra!) han fick bestämma tempo och ja då kan ni tänka er de gick rätt fort men ändå lagom. Sen sista varvet blev ett på ökat trav men efter lite mer än halva så klara jag inte mer mina ben va så trötta men han ville så gärna springa så jag gjorde mitt bästa att hålla mig upp men de va inte de lättaste ^^
Men han sprang så glatt ändå haha sen på vägen hem avsluta vi med lugn trav och han lyssnade riktigt bra och lugna ner sig bra :)
Riktigt njd men när jag sen skulle hoppa av gick de inte så jättebra ^^ elr själva avhoppet gick bra men sen när jag skulle gå kändes de som att bena skulle vika sig haha jaja vad gör man inte för sin älskade kråka ^^ haha
Får se vad som händer i morron fundar på en skrittur i skogen men lite musik mmmm myyys hihi!

Tävling om en vecka då sen då blire 80 ist. hoppas på en direkt felfri runda! skulle sitta riktigt fint :D
Jaja nu måste jag sova :P hoppas filmen funkar och att de va kul att se :D hihi
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0