:):)

Jag har inte så mkt att skriva idag så tänkte slänga upp lite låtar och sånt trams ^^Hoppas de också är okej hihi lägger upp lite gamla filmer från YT osv :):)
Men iaf idag så var jag och mamma i handen för att leta kläder till studenten och YES vi hitta en hel outfit efter 4 timmar :P de tog sin tid men de va de värt de för wow va snyggt de blev ;) hahaa
Nu närmar sig studenten med STOOOOORA steg :D 3 veckor bara jag är så spänd så jag nästan storkar!! Sen efter utspringet blir de middag med släkt och sen drar jag och min bästis på krogen för att fira GRYMT!! :D längtar sjukt mkt!!
Den här kursen som vi började med förra veckan är då etologi och handlar om djurens beteende och orsaker(vet inte om jag skivit om den) men ja iaf som är sjukt intressant och vi gjorde då prov i fredag på den kursen och ja fick VG- så sjukt jävla nöjd och jag kanske kan komma upp till ett VG om jag gör dom här två andra arbetena som vi ska göra nästa vecka riktigt bra!!! skulle sitta riktigt fint med ett VG :D:D
Körde bara ett varv med Nicke idag på slinga och de gick riktigt bra han kändes fin, pigg och lyhörd :) nööjd!!
Min kanal på YT heter jag Nickedixie
lite filmklipp:
Dixie min hund. Tänkte eftersom jag inte gör så mkt med henne och inte skriver ngt om henne här tänkte jag att ni kunde få se ett filmklipp om henne iaf för hon betyder exakt lika mkt!<3<3
Barbacka ridning med rep runt halsen hihi ^^
Eftersom jag redan lagt upp alla typ. elr jag har rätt många men går inte att ladda upp ett skit på YT längre så ja.. men tänkte lägga upp lite bra låtar så länge :)
Lillasyster (HELT SÅLD PÅ LILLASYSTER, Kan inte slut lyssna!!!!)
Avslutar med maskinen som också är jäkligt bra särkillt denna låt :D
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0