Tävling hos bästa Monica

Jaha då var de dags igen för tävling för mig och Wilma. Denna gång ska vi till min "gamla hemstad" hihi eller ja man ska väl säga så här. En av de bästa platserna och ställerna jag har ridit på! Till alla underbara människor som jag saknat!<3
Det är omhoppning och sånt så de är placering alltså så jag hoppas på nån iaf. Men Nicke är ju inte bäst på de ännu en de kommer och de är ju bara bra träning :D
Vi ska kämpa så får ni se hur de gått senare :D
Ska ha med en av de bästa fotograferna Vendela och sen mamma som filmare så nu blir de bilder och filmer igen :D
hihi hinner inte ens med att göra den andra filme innan en ny kommer (A) men men älskar de :D

men nu måste ja sova. Vi hörs i morron
God natt
puss<3

//D
(smakprov från runsten fotat av Vendela)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0