Prraao o ridning

Måste bara börja med att säga att jag var med på 3:de tävlingen igår och Focus vaaann!! Det var såå sjukt och han var gryym!

idag jaa jag kom gjorde ordning till Nicke och sen fixa jag tre hästar efter varandra som Helena och Gurra skulle köra :) Det var kul, jag tycker de är så kul att bara så sele och de. De är ju lite spec. Så de är kul :)
Sen red jag skrutten gick inte alls bra. Vissa tillfällen men hela han var fel idag.. :(
Jag blev lite små arg så kände att jag var tvungen att avsluta så de inte går ut över honom. Han kan inte råför hur han var idag. Men ja vi ska fortsäta kämpa :)<3
Träna på form och körde lite åtta och skänkelvikning

God natt o Puss<3

//D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: Danke. O tack för grymma bilder :D <3

2011-09-28 @ 22:25:15
URL: http://haningeryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0