Pelleträning/Tävling på runsten

Hejsan svejsan alla.
Jätte ledsen för att vi inte har uppdaterat på ett tag. Men jag hade tappat musten helt att hålla på och Wilmas anledning vet jag inte. Men tänkte berätta lite kortfattat om allt som hänt :)

I söndags tävlade vi igen och de gick väldigt bra. Helt klart en av de bästa, felfri 60 och 4 fel i 80. Men som sagt super nöjd för denna gång hade jag broms för de mesta!

Sen idag vare pelleträning och de gick väldigt bra. Nicke kämpa på riktgt bra och vi körde en serie på slutet som var väldigt svår. Ska lägga upp en bild på hur den såg ut sen :)
Men jag tycker han var riktigt duktig, fast de var väldigt jobbigt för jag hade ingen broms och de var skit tråkigt.. Jag blir väldigt ledsen, nästan gråt för jag tycker inte de är roligt.. men jag kämpar på och kör hårt. Han blev självfallet bättre men ändå inte riktigt. Men jag tror de var ngt med en tand också därför han höll på mkt idag. Så jag äv vädligt nöjd med tanken på vad vi hoppade :)
Blir nog onsdagar hedanefter för de känns som vi passar bättre där eller så blandar vi lite. Men fick iaf mkt beröm idag av många så de var riktigt roligt :)!!

Nicke är ruggigt snygg nu, han har börjat få en riktigt fin form och är skit fin verkligen!! :D många plus på honom!!

Bilder från idag och tävlingen kommer senare :)
(Ja video från tävlingarna kommer. hihi :) )
Väldigt trött om dagarna så orkar inte göra så mkt längre.. Men men ska försöka komma igång med bloggen igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0