Lilla skogsritten blev långritt!

Nämen hejsan på eeeer!

Innan jag berättar vad man gjort tänkte jag bara säga att om jag o Wilma rider tillsammans så kommer jag skriva för oss båda. Visst vet jag inte hur hon kände de men jag kan se också :) hihi så slipper hon tänka på de.

Men ja idag då tänkte vi att vi skulle rida liiite i skogen, så vi började med att testa nån slinga där på travslingan mend en kom vi ingen vart typ eller jo vi kom väl typ runt/tillbaka på ngt sätt. Sen fortsatte vi lite och gick in i skogen mitt i slingan o det var en väldigt tevlig skog där förutom att Nicke sjönk ner lite med ena benet men vi vände och tillslut om vi ut nån stans. Trodde aldrig att de var nån sån skog när man red runt där :P Men ja iaf, sen red vi mot dåntorp men svängde ganska snabbt upp i en skog och följde nån stig där, så kom vi ut så jag kände igen mig lite men så valde vi typ fel väg elelr ngt så kom vi lite smått vilse xD Ingen av oss hade mobil så de var bara att rida (A) hihi men så fortsatte vi bara och hade redigt kul där mitt ute i ingenstans xD Sen kände se som vi börja komma nån stans och ja trodde fan vi hade kommit till handen xD men som tur var hade vi ju inte de men ganska säker på att vi hade kunna ridit dit om vi hade valt de andra hållet av stigen om man säger. Men ja så fortsatte vi och vi fick gå över två träbroar hästarna tyckte inte de var toppen men de gick bra :P Nicke var väldigt hetsig och så men gick bra. Vi red på våra bettlösa hela vägeen :D duktiga små pållar.
Jaa juste ska kanske fortsätta vi är ju itne framme ännu xD Ja sen kom vi ut där vi börja känna igen oss och så gick vi ut och då var vi i åby xD haha men jaa de funka ju också så gick vi in i skogen igen och hitta en väg så kom vi ut i håga och därifrån red vi hem. Jag tror nog att den biten av ritten var nog roligast de tror jag nog Wilma tyckte också hehe. Jag gjorde bort mig lite (A) Men jaa de brukar jag göra när jag rider på långritt för jag blir lite övertrött då. Men tror Wilma blev de lite också eftersom hon Vinka först till fel bil eller de var en sån dom har men inte dom i bilen xD hahaha

Men vi hade iaf skit kul och den s.k. liiilla ritten gick ut på 2 timmar haha. Vi vara bara i den där lång vägen i minst en timme asså trodde aldrig den skulle ta slut xD haha
men jaa de gick bra iaf och så fick Nicke massage på rumpan också. Först var han extremt jobbig men sen slappna han av och märkte hur skönt de vaaar :)

Var meningen att vi skulle filmat lite och så men ja som sagt ingen hade mobil så gick inte så bra xD

hehe men nu ska jag sova. Börjar visserligen inte förrens tjugo i 2 i morron xD men alltid skönt att soooova :D

god natt och hoppas de var bra med text hihi :D
Puss<3

//D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0