Jag vet, jag vet... Again!

Hej?
Jag vet att jag suuuuger på att blogga men jag har typ aldrig tid.. går upp för att dra till skolan kommer hem gör mej i årdnig och sen drar jag till stallet och sen kommer jag hem vi 9 och då ska jag duscha och äta och sen e jag så slut så jag orkar inte blogga!
Nu ska ni få veta vad jag vill ha:
Till Cullyn:
Stl: cob
Pullarträns Claridge House
Stl: 10,5
Tränsbett Horsepower
Stl: 10,5
Bett Nova
Stl: Cob
Grimma + Grimmskaft
Ryktborsten stUbben
Stl: Small och Medium
Damasker Showmaster
Stl: Ponny
Senskydd Equi-Guard
Stl:Ponny
Bakstrykkappa Equi-Guard
Stl: Ponny
Allroundschabrak Advantage Gold Medal
Stl: Ponny/Full (ponny stl har tendenser att va för små)
Fårskinnspad Genuine Sherpa
Stl: 145cm
Stigläder Claridge House
Stl: 110cm
Lädergjord Med Platta Claridge House
Till mig:
Stl: 37
Stallkänga Frost Steeds
Stl: Venne?
Säkerhetsväst Racesafe
Stl: S
Jacka Unisette CRW
Stl: S
Ridoverall CRW
Stl: S
Väst Fodrad Arlia CRW
Vill ju Ha TRETORN ADVANCE!!! Men har fasnat lite för dom andra från hööks?
Stl: 37!
Tretorn Advance & Läderstövel Horsehead!
Tack å Hej! Nu ska Jag dra mot stallet tror jag :))))
/ W


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0