hoppla Nicke!

Tjooolappl :D

Idag var det lektion för bästa Helena :D Körde gymnastikhoppningen, den braiga serien (bom, hinder, bom, hinder o bom). Men som alltid innan skulle vi köra lite uppmjukande och Nicke var riktigt fiin och gic as bra i form i alla gångarter!!  Han var så jävla mjuk och super fiin verkligen!! I galoppen var han skrämade duktig för då galoppera han väldigt långsamt också. Men han hade fortfarande energi framåt eller ibland blev de inte för långsamt :P hehe Men gick skit bra att trycka på honom lite lätt då så ökade han och han fick till den här runda galoppen på slutet iaf och var verkligen läskigt fiiin!!!<3
Såå stolt över honom! Visst rev vi många ggr men de sket jag i , grejen var mer att han inte skulle rusa mitt i hindret och före som han gör. I början gick de lite hejsan svejsan men sen fick jag till honom både före och efter hindrena!!! det var verkligen gryymmt! inte för att skryta (A) Men han kände som en värsta hopphästen då ärligt asså en "vanlig" häst :D
Åhh vad jag älskar honom!! Såna framgångar på så lite tiid!!<3
Wilma var också med så får se om hon skriver ngt sen :)
Sen så filmade vi lite förut när vi var ute och galoppera så vill ni se såå miinst 2 kommentarer :D<3 hihi
Men nu ska jag sova vi hörs i morron :)

Juste sen är jag anmäld till tävling nu igen! en riiktig tävling denna gång med omhoppning :D fast max 70 men de är lagom ^_^ (10/9)

God natt
Puss<3

//D
(Blir en bild som världens bästa Rebe tog från tävlingen på södertörn, hopper filmklipp senare)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja, filmklipp! :D

2011-09-03 @ 16:35:19
URL: http://haningeryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0