myss myss

Halooj

Hoppas allt är bra med er, för mig är de super allt bara flyter på och Nicke är på toppen igen! eller jag lite fett ska bort men annars så ^^
Vi håller nu på att taggar inför tävlingen den 20 på Runsten eller ja träningstävlingen. Det kommer nog bli 70 o 80 eller 60 o 80 :) Kommer bli redigt najz!

Så idag körde jag tempoväxlingar ute för att stärka hans balans och gångarter, han var ruggigt duktig och om jag fortsätter som jag gjorde nu kommer han lätt att ha lärt sig galoppombyte :D
För de var inte långt ifrån han gjorde. Det var grymt och han jobba på riktigt bra!!
Körde på rakt bett, han var lite lagomt pigg men kunde lätt hållas ^^

Ja de blev två varv på slingan.
De var väl de som var roligt att veta ^^

ha de gött
god natt puss!<3

//D
(mobilbild)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: oyes det var du ;)

2011-11-06 @ 00:21:27
URL: http://haningeryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0