hopptosse!

Heeejsan :)

Mår inte så jättebra just nu så jag tänkte bara skriva ett snabb inlägg för våra kära läsare :)

det blev hoppning idag inför tävlingen. Som gick SUUUUUUUPER!!
Jag tror de var en av våra bästa hoppträningenar!! De gick såå grymt och han var så grym. Hoppade som inget och allt bra flöt på!!
Jag körde med tre räcken i olika höjder eftersom jag hoppade själv och de var skit roligt och ja han var helt enkelt en ängel. Pigg men kontrollbar såklart! :D

Sen hade jag markbom på de lite högre och jag kommer aldrig hoppa utan den igen :D eller jo när jag tävlar men annars kommer jag fan inte! De blev sån skilland och han slog i lätt en gång men rev eller vägra inget! SUPER

Åh jag är så glad :D Super glad att jag fick ett bra pass innan tävlingen!
I morron blir det nån skrittur, behandling och kanske köra Curry om de blir så.De märker vi, kanske skriver i morron får se hur trött jag är :)
Måste ju sova tidigt i morron så jag är pigg till tävlingen för just nu är jag verkligen inte pigg och mår inte alls bra egentligen...
Ont i huvudet, halsen och öronen(lite).. :( Skit jobbigt.. Så nu ska jag lägga mig och slappna av iaf somnar jag så är de ju bara bra :)

natti på er och sov gott sen :)

Puss<3
//D
Lite äldre hoppbild :)


Kommentarer
Postat av: nina

sv; hej, njaa kom inte ihåg så mycket.. men såg att du haft honom i 3 år och då tror jag inte de var han, om de inte var du som tävlade då, men de var förra året någon gång :)

2011-11-11 @ 10:42:14
URL: http://traningsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0