hoppas^^

Skulle bara skriva lite snabbt att igår körde jag lite på volten och i början gick det okej. Men sen gick de piss och jag gav upp.. Jag har aldrig gjort de men igår var jag både hungrig och trött typ ä. Sen blev jag lite arg och vill inte att han skulle få skiten så jag gick in. Så det blir en ny voltrunda idag för jag red inte alls mkt igår och jag måste få igenom honom. Såja jag skriver om de sen hur de gick. Sen skulle jag också säga lite snabbt att igår anmälda jag mig till Södertörn!! Åhh jag hoppas verkligen det kommer gå bra! Jag tog 60 o 80 så det ska bli spännande. Kommer bli sjukt nervo ^^ han har känt jättebra dessa dagar(utom igår då) så jag hoppas det går bra på hoppningen på torsdag som jag ska köra hemma innan tävlingen. Ni får hålla tummarna för mig :-D Det kan bli lite konstigt inlägg nu med kanske fel ord och sånt men skriver från mobilen. Hoppas det går art läsa ändå ^^ Ska rulla till bajs skolan.. Hörs senare Puss!!

Kommentarer
Postat av: nina

sv; på en hopptävling i skellefteå :) hur länge har du haft honom??

2011-11-09 @ 14:41:30
URL: http://traningsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0