Göllet <3

Hejsan svejsan på er.
 trevligt att de är några som har kommit tillbaka de är alltid roligt :)

Som alla säkert vet nu är att de är Pelleträning i morron. Jag har inte varit med på en hel månad så jag saknar de jätte mkt. Men just nu känns det väldigt nervöst med tanke på att jag är osäker på Nicke och de är ju inte lågt vi kommer hoppa.. Men jag hoppas på de bästa och att pelle kan hjälpa mig över och inte vara rädd. Jag skulle bli så glad!

Hoppning är de jag lever för och jag älskar de.. jag skulle aldrig kunna bli en dressyrryttare de är verkligen inget för mig även om de är kul ibland.
Det är inte heller höjden jag är rädd för utan de är att om jag inte hittar de rätta tempot och att han lyfter bra då så kommer vi krascha.. :/ Händer de igen så kommer jag lägga ner hoppning för jag kommer aldrig kunna repa mig igen.. Jag har visserligen inte ännu repat mig från första gången men vi är på g iaf.
Nu ska jag sluta snacka så och bara tänka posetivit :):)

Idag blev de en mys dag. Borsta och fixade honom till i morron, klippte öron o hovskägg och svans :) Sen en riktig borstning :) Så efter de blev de en kort lite promenad så han bara skulle röra sig lite och så behandling, lindning av alla fyra och så maaaaat ;)
Det var riktigt mysig att bara få borsta och gosa :):)

Men nu ärre natti.
Ha en god natt sömn
Puss

//D


Kommentarer
Postat av: Lisa - Dressyrfocus.blogg.se

Vilken höstig bild! :)

2011-11-03 @ 20:08:29
URL: http://dressyrfocus.blogg.se/
Postat av: ponnysoryttare - erica & julia

Vad fin design!

Kika gärna in på vår nya blogg och lämna en kommentar, då blir vi jätteglada!

/ponnysoryttare

2011-11-04 @ 12:26:55
URL: http://ponnysoryttare.blogg.se/
Postat av: Lisa - dressyrfocus.blogg.se

SV: Tack så jättemycket för ditt svar! Häftigt att rida för honom, han verkar ha ett sunt tänkande med hästarna :) Ja men det är ju så himla dyrt att ha hästverksamhet :o

2011-11-04 @ 12:27:25
URL: http://dressyrfocus.blogg.se/
Postat av: SHUNi- hästblogg

Hej! Var med och tävla om en länk till din blogg, det enda du behöver göra är att svara på en simpel fråga i mitt senaste inlägg :) Du får då din blogg synlig för flera hundra läsare!

2011-11-04 @ 13:59:09
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0