=)

Hejsan alla!

Ledsen för seg bloggning igen..
Men de var varit så mkt nu och min hjärna är så mkt upp i varv så de är svårt att komma ner.

idag varre Pelle träning och de gick helt okeej. Berättar mer i morron :)
Sen har jag köpt en massa roliga saker :D Så jag tänkte lägga ut de här sen så får ni se :D
Eftersom jag inte hitta et enda skit på horse Show annexett. Så handla de jag först på lillhästen måndagas och sen beställade jag lite från hööks nu ^^
Åh de är lite lagomt roltigt att göra av med lite pengar ibland, sen kan pappa inte säga ngt heller som han burkar för de alla min pengar som jag handlar för nu :D
HA!
Men nu måste jag sova, mår skit dåligt. De typ svider och väkrer i hals och öron sen nyser man stupikvarten.. Ussch.. VILL INTE!!
Men jag måste till skolan i morron för de är NP.. SUG!! :(:(

Jaja, de jag beställt och köpt är som ett plåster på såret ^^

Natti <3
//D
(En bild från senaste tävlingen, fotad av Vendela)


Kommentarer
Postat av: helena

proffsigt!!nu börjar der verkligen likna något!!!

2011-12-01 @ 02:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0