:D

Tjooohoooo!!! :D

Jaa vad har man att skriva idag då. Inte mkt ännu alltså, ja i måndag löslongera jag honom och han har aldrig sett finnare ut s de var great! Jag ska filma nån gång får ni se vad fin och duktig han är :)
Igår blev de två varv på slingan och jag träna galopperna som han behöver. De gick helt okeej, han var vääääldigt på och blev ännu mer på när jag höll på och bytte. Men jag fick stopp (ibland) iaf ^^ haha Fick sätta han på rumpan nån gång (självklart inte på riktigt men aa =)  ) Men sen efter de så vart de bättre och jag är nöjd ändå. Han har börjat få riktigt fina galopper, måste bara få till formen lite med nu så blir de dressyr täving inom snar framtid ^^ tar en lite lätt först så får vi se hur de går :)
Är inte dirket insatt i de och kan inte ett dugg typ men men jag gör de mest för att variera också. Sen att visa upp min snygging är alltid roligt ^^ hihi

Det har gått två år och vi har haft de väldigt upp och ner antingen har de varit honom de hänt ngt med eller mig.
Så vi har ju inte tränat i streck 2 år men sammanlagt asså riktigt tränat kanske 8 månader nu eller ngt. Då går så jävla grymt. Men på dom månaderna också har de ju hänt väldigt mkt som han har fått stått osv.
Men nu ska de fan inte hända mer utom att de bara ska gå uppåt och vi ska INTE få några fler avbrott nu!!
Detta kommer bli grymt!!
Jaa ni har ju själva sett utvecklingen på honom :)
Ni får säga till om ni vill se ngt spec. just med Nicke eller att ni skulle vilja att jag tränar ngt spec med honom. Eller om ni har några andra frågar. t.ex vrf jag inte har martingal i hoppning :) vad som kan ni fråga
Just nu tränar vi ju mkt galopp, skänkelvikning, hoppning och formen är väl mest våra grunder :) Sen tillkommer ju travjobbet, avsakningar osv. Han har blivit sååå mkt lättare att sitta på också nu. Det var ju lite därför jag inte heller ville tävla för jag känner att jag måste kunna sitta ner i traven iaf :)

På söndag kommer Rebe och fotar då ni (om vädret tillåter) kommer de lagomt snygga bilder!! :D längtar!!

Nu ska jag rulla.
Massa filmer kommer prommis måste bara ta dom från pappas mobil.
Sen tänkte jag sätta ihop lite fail bilder och filmer de kan alltid vara kul att titta på ^^

Ha en bra dag så länge och ser jag om jag orkar och hinner skriva om Pelle senare annars blir de i morron och jag hoppas Wilma bloggar också :)

//D
(Nicke gör lite hembesök ^^)

(Pedikyr och Massage.., Mmm finns inget bättre ;) )

MY LOVE!!<3

(BASTED!! Min häst röööker???! :O Är detta normalt? hahaha nää då de är en pinne :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0