Bästa killen :)

Hejsan svejsan!

Nu går de vilt till ;D
Pay and jump på Södertörn den 12 och sen Runsten den 20 awesomee!! Tror de kommer gå riktigt bra!! :D


Nu till i går :P

igår blev de en sväng på volten, jag körde lite galopparbete och försökte få honom att jobba upp sig i galppen så han inte blir så markbunden, han har as fin höger galopp men har inte riktigt kommit upp i vänster. Men i går gick de riktigt bra han fick upp galoppen mkt bra efter att jag körde an del skänkelvikning som gick bättre än någonsin!! Han tog de skit bra. Sen blev de att rida på åttan och de gick också riktigt bra, han var lite springig ibland och han tyckte de var sjukt jobbigt nu när han måste gå i riktigt form. Alltså han har ju gått i form men nu måste han upp lite :)
Det går riktigt bra men sjukt svårt att få honom där ^^
Körde äve lite övergångar och galoppombyte lite smått, de gick jättebra. Han var väldigt fin och as najz när han väl jobba :) DUKTIG PONNI!!<3<3

Träning fortsätter och jag får se om jag hittar men de blir väl en dressyr tävling snart också ^^vi får väl se ;D
Tar upp hoppningen först nu :D

Jaa de var väl allt, idag blir de uteritt och tömma huvudet :)

Ha de bra!
Puzz<3

//D
(Sitter i skolan så inga bilder direkt..)
2009-11-06                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0