åhhh..

Hejsan alla, jätte ledsen men det är så fullt upp nu med skolan och stallet. Att hinna med allt + blogga. Man är så trött.. Men jag ska försöka mitt bästa och komma med inlägg å bilder. Jag har för tillfället inga nya bilder mende kommer hoppas jag och sen kommer en film från tävlingen också :)

jaa jag kan också meddelan medans jag är här att min häst är just nu på toppen och vi tar de lite chill nu så han inte pumpar sönder musklerna :)
Tävling på runsten blir de och då bara 80 så om de inte går blir de omstart, så är statsiken nu för de är 80 som är vårat lås. Alltså kommer vi över de kommer vi komma över allt typ. Så känns de nu :) det är vårt stora hopp som står i vägen.
Om detta verkligen inte funkar kommer jag sjunka ner till 70 och se till att klara den. Klarar han den så kommer jag gå upp igen :)

Jaa jag vet inte vad ni vill se för bilder heller men här kommer lite olika jag gillar :)

Natti!
//D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0