-.-' -.-' -.-' -.-'

Hellu på er!

Jag har suttit ett tag nu typ och tänkt hmm vad ska jag skriva. Så kom jag på vrf inte vara som alla andra och följa grupptryck(not) och skiva om Pär-Ola. Eller som vi kallar honom Pelle.

Det är sjukt många som skriver honom på bloggar och tidningar osv osv. Asså jag har vara en sak att säga..
GIVE HIM A BREAKE!!
Vrf ska alla vara så emot, ni vet ju inte ens hur eller vem han är..
Så när jag får se allt detta skit så får jag sån spunk på alla.. Hur kan man sitta och skriva saker som man inte ens vet. Ni som inte ens har träffat honom hur kan ni ha mage till att sitta och skriva sånt skit?!
Sluta och följ allt skit som media skiver för dom skiver då fan inget vettigt..
Jag tycker de är så absurt hur folk har mage till de dom gör, jag bara kokar i hela kroppen att bara tänka på de..
Så fort de skrivs att nån har varit med en yngre så är de ett problem. Men om de är ett sånt problem ska man fan inte säga att åldern inte spelar nån roll då..
Lägg ner allt skit, de räcker väl med att media är dumma i huvudet och berättar allt utom saningen..

Så iaf, blev jag tipsad om en blogg som hade skrivit en del. Jag tänker inte nämna ngt namn för sånt orkar jag inte med.
Men jag blev så frustrerad hur folk tänker, jag har inte så mer att säga att detta kommentera jag.


Och jag hoppas verligen att folk lär sig ngt..

Ja mer än så blir de inte på detta inlägg för de kommer bara *************...
//D


Kommentarer
Postat av: nathalie

Var med i "Veckans Ekipage!"

Kolla in priserna, du får fler besökare! ;D



http://fotografennathalie.blogg.se/2011/november/vekans-ekipage-p.html#comment



* Länk till tävlingen, lycka till! :)

2011-11-04 @ 20:31:10
URL: http://fotografennathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0