Tystnaden som uppstår...

Tystnaden som uppstår...
När jag kommer in i rummet...
Den är ni ansvariga för jag skiter i vad ni tycker men om du ska hålla på som du gör ska du faan inte gnälla på mej... jämför oss 2 och man kan lätt se att du e den twistade :(

Varför orkar jag bry mej i entligen? ...
Behövde bara skriva av mig!!!

Ialla fall...
Jag hatar självupptagna egoistiska människor och jag tror att folk ser mej som ett ego men alla ni som orkar läsa detta sa ska ni veta att jag ger jävlit mycket men vissa kan inte till att bry sej så att jag lämnas bakom i mörkret för d... :(
Jag e oxå fruktansvärt trött på vuxna människor!!!
Asså nu skämtar inte jag men dom e faaan mer patetiska en va vi barn är!!!
Asså jag blir förbannad på en vuxen jävla männa kan stå och skylla i från sej allt på ngn som inte har ngt att säga till om för d får man inte??? asså va e d för jävla stil?!
Desutom blir jag ännu argare på att människor vet faan inte hur man lyssnar på barn!!!
Dom avbryter, struntar i d elr så e dom bara helt jävla fu* up!!!
CREDIT TILL ER SOM PALLADE LÄSA !! :)



ign: center;">



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0