31/7-2011

Tjaa

oj oj vad jag har missat mkt att skriva här :P
Nää men allt är typ skit bra, stallet funkar utmärkt. Jag och Nicke fortsätter att kämpa oss framåt.
Igår hade jag hopplektion för Helena, Wilma var med också. Det gick skit bra :D Eller till en början mådde jag sååååååååå dåligt fy fan asså klarade inte av att trava tre varv ens det var såå jobbigt xD
Men sen andades jag lite och så gick det skiiiiiit bra :D hoppade 1 m - 1.05 meter :D AWESOME!! Han rev visserligen men just att han hade ingen alls tvekan i sig han bara flög över det var helt underbart ;D;D
Men nu måste jag dra.

God natt alla söta och så ska jag blogga mer här prommise :D
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0