samsung PADDA

hej mamma fyller nu 39 år så av mej å pappa fick hon galazy padhon e sååå spoild!!! jag vet att jag aldrig skerv efter min första start på runsten men min mobil har pshykos men hon va bättre än hon någonsin vart!!! hon vägrade på 2 och 3 men jag va sjuuukt stolt över henne och hon va såå himla duktig såå jag va sjukligt nöjd:-) nästa start blir 11 december så det e ju snart men gerjen e att med alla dessa hästar och läxor som måste göras så jag vet att det inte kommer så mycket uppdat från mej men tro mej jag försöker hinna allt som det är... ni kommer väl få film från hoppningen i onsdags:-) detva sista ggn för sesongen och jag va skit stolt:-) Jag e såå sjukt glad över att jag har fått hjälp av pelle redan från början:-) e såå tacksam och vet inte om jag någonsin kommer kunna tacka tillräckligt mycket men... nu ska jag ta ego pics med morsans padda:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0