Saker som är inhandlat



tackar Helena de betyder mkt :) Hade aldrig kommit så långt utan dom två bästa tränarna jag har! :)

Kan väl fortsätta detta inlägg med att visa allt jag har köpt ^^
De är ju alltid roligt att se ;D

Lillhästen!

Börjar med mina snyggish stövlar! :D

Nästa ett par ridbyxor som var så sköna när jag skulle testa stövlarna ^^
marinblåa

Horze ryktborste som jag inte får bild på marin och E-vitaminpulver ^^

Skor, svarta. Dom ser bättre ut irl, ridvinter skor med lurv i :D
As sköna!!


Nu hööks :D

Ridlindor i marin och vit!

Stalltäcke i marin


Allroundschabrak Premium Gold Medal :D
Marin

Sen en tomteluva till senare


De var nog de, längtar till de kommer :D

Nu är jag helt död, förkylningen känns bara värre..

God natt säger jag nu öven om kl inte ens är 8 ^^

Natti<3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

fett snyyggga :D

2011-12-02 @ 11:30:39
URL: http://haningeryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0