John Witaker, Tagit min Oskuld..

Hej :)
Gissa om man är överlycklig :)
Först kommer man till stallet och fixa allt sen sätter man sej ner och
snackar med helena och frågar vad man ska få i julklapp av henne(hon har sagt att den kommer lite senare.)
Men då sa hon att om jag gissar rätt att hon skulle säga då ..
Så jag ber om en ledtråd och då säger hon "Alla vill ha det" Ehh..
JOHN WITAKER UNION JACK SCHABRAK!!!!!!!
-Japp!
Gissa om man blir HAPPY?
Sen e jag klar så jag jag,mamma och pappa åker hem..
Så säger mamma åt mej att ta påsen i bakluckan..
Jag går dit och ser att det är julkappar från mormor och jimmy..
Jag frågar mamma och det är till mej?
Då läste jag på paketen och insåg att 2 paket va till Cullin och 1 till mej xD
Är inte det irroni att curry får mer julklappar än mej
Men i alla fall så sliter jag upp mitt paket och däri ligger ett par..
RÖDA JOHN WITAKER RIDBYXOR!!!!!!!!!
omfg, det kan vara en av de bättre dagarna just nu :)
Men för att åtengå till rid passet med Curry :)
Han e så gaaalet PIGG just nu...
Jag får inte stopp på han, jag måste styra in i ett träd :)
Det är ju bra + Farligt!!!!
Löshoppning på Elvskogen :)
PUSSPUSS..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0