Gott nytt år!!

Hejsan hoppsan på er :) idag blev de en ISKALL nyårsritt med Wilma. Vi var helt genomfrusna fy fan de var inte roligt.. Men Nicke var på sitt pigga ja och när vi körde lite galopp på volten i tungelsta så bocka han och hade sig, han tyckte de var jätte roligt ^^ så träna vi lite stegring också hihi När jag väl då skulle gå över ett dike så ställde han sig hela tiden så då vart jag inte så glad :p för de var på vägen också, men jag vägra ge upp så till slut fick jag honom att hoppa över :) när vi kom tillbaka till stallet så var mina fingrar ur funktion xD tog ett långt tag innan jag fick tillbaka dom xD men jag kämpade ändå att få av honom allt så frusna jag fick komma hem. Sen blev de god middag och promis med stackars livrädda hunden.. HATAR RAKETER!!! För mig blir de att skicka i väg fina lyktor. Tänk om alla kunde skicka iväg såna ist.. Det skulle vara jätte fint! Men nej de som säger att de är djurvänner men skjuter raketer ni kan dra er i byxan. Ni är då fan inte djurvänner om ni gör så :( Jaja gott nytt år på er alla iaf. Så hörs vi nästa år ;) Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0