Asså, Nova Pessoa..?

Eh.. PIGG PONNY?
japp det är det..
Ska upp igen i morron och fixa allt :)
Cullin är en pigg ponni som går på tårna :)
han fick galoppera för första ggn på typ 4 veckor i dag så..?
Jaja sen va jag ute och gick en sväng med FiaLotta (hennes nya namn HAHAHA.)
Givetvis så va ju en jätte monster traktor ;)
men de var bara Hasse och lilla blåtraktorn :)
men den hade typ  5748478297 lysen på så den såg scary ut (tyckte hon)
men sen va det ingen fara för allt var som vanligt..
Sen kom vi tillbx och då hade jag täänkt att borsta lite på henne men då hade gurra och pappa bästämt att ta in alla pållar så då fick hon oxå gå in annars hade hon bara blivit irriterad och hon stog i vägen för Wilda's box ändå så!
men jag testade mina TRETORN idag och jag hur ska jag säga ..
-Det var det mest obehagliga jag har haft på mina fötter någonsin.. men jag har hört att dom blir bättre efter ngn vecka elr två.. så jag får helt enkelt stå ut med de... :)
Hoppas jag orkar pallra mej till stallet i morron oxå :)
Men nu ska jag kolla om mamma tänker byta kanal på tv:n för det suuger :)
PUSSPUSS
IGGA facet :)
Prinsessan gör det hon är bra på !
Men KUNGEN KAN..!!!
prinsen e såå charmig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0